Claudia - Den Haag Geleenstraat 84 K5 Avondshift

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Gisteren was ik in de Geleenstraat. Eigenlijk niet van plan om een dame of trans te bezoeken. Altijd een borrel pakken bij Don Suerte en had een beetje mazzel met een gokkast. Maar dan nog het aanbod van transen en dames is daar voor mij zeer beperkt. Hoewel er bekenden zaten, behoren zij tot voltooid verleden tijd. Maar de laatste ronde zag ik naast de Balkan kitterie nr 86 een blonde vamp zitten en zij sprak mij aan. Zij stelde een standaard tarief en ik vroeg of zij echts alles doet zonder condoom. Ja ik doe alles lekker zonder condoom. Ik gaf aan dat ik later terug kwam en wou een ronde nemen om te bedenken.

Maar goed zij kwam heel vriendelijk en geil over, mooie benen, lekkere tieten, geile stem met een Antilliaanse accent. Volslanke bouw, half lang krullend haar: een echt een lady van middelbare leeftijd. Snel schoot de gezegde in mijn gedachte niet geschoten is altijd mis. En daarbij is de keuze met transen daar een drama. Met gekwispel in mijn broek ging ik richting haar kamer. Ik werd daar warm onthaalt met zoenen en hmmm wat een partij heerlijke billen. O mooie man ben je zeg echt waar zei zij. Ik gaf haar 50 euro, stelde 100 voor roestig. Stelde voor om even naar de geldautomaat te gaan. Maar ze had enorm zin.

De kamer had een goede rood zwarte ambiance met spiegels. Dat is een plus, beter dan de transstation daar ook de hoek. Airco stond aan en ik werd op het bed begeleid. Ik lag en werd heerlijk gepijpt. Bij deepthroats kreunde ze helemaal erin was moeilijk en ik rimde en pijpte haar. Als een krolse kat kuste zij mijn borst en tongden wij. Wow man zei zij "Je bent echt moi man met lekkere piek". Voelde me net een kerstboom waarvan de ego vol geilheid straalde.

Kuste haar nek en likte zachtjes haar oorlel en fluisterde wil jij die lekkere pik in je voelen ? Hmmm graag lekkere man kom in mij. We begonnen met doggy en ook daar ging de cumgun blanco erin. Geen loophoes van te pas gekomen en heerlijk schoof ik mijn gun in haar Latina ass. Wat kreunde zij geil zeg en na een rustige intro kon ik heerlijk opbouwen en de diepte ingaan. Wat genoot die geile blond dame. Zelf probeerde zij mij ook te neuken, maar dat deed zij niet vaak en haar pik was daar niet hard genoeg voor.

Zodra mijn cumgun in haar Colombiaanse ging stond haar clit van ca 18 cm op 12 uur. Twee standjes verder blafte ik haar vol met zaadsalvo's. Mocht erin blijven en zij zei dat is zalig zeg schat. Nou toen vroeg ik of ze dat vaker wil. Zeker wel zei zij. Ik ben donderdagavond en zaterdagavond of vrijdagavond van 19:00 uur tot 23:00 uur hier. Nou je gaat mij vaak voelen en zien hmmm graag zei zij.

Claudia gaat mij zeker vaak zien en voelen. Het is een prachtvrouw om te zien en heeft een lekkere pik. Wat een geile klik zeg en op de Geleenstraat heb ik dat met 2 anderen. En voor 50 euro zal zij mij vaker zien en voelen.
Fijn om met een pre op trans weer een geile klik te hebben.

Groetjes CG

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik was afgelopen donderdag in de Geleenstraat. Het aanbod van transen was heel laag en wat aanwezig was was niet veel soeps. Totdat ik na een verlate hapje een ronde deed. Claudia stond er plots zelfde huisnr maar in de 1e raam. Haar lach was te verleidelijk om voorbij te lopen. Ik maakte een gebaar dat ik gauw kom en dat deed ik na een paar flappies getapte te hebben.

Ik kreeg een warm onthaal en rekende 50 euro af. Ze zei al we gaan lekker ontspannen en genieten van elkaar mooie man. Eerst een goede was beurt en daarna begonnen we heerlijk te tongen. Ze had een harde pik en mijn cumgun kwispelde gewillig tegen haar klit. Ik werd weer lekker gepijpt en we deden 69. Haar pik verwende ik ook en toch had ik moeite om die hele formaat er helemaal in te krijgen. Snel ging ze op me te zitten begon te tongen en mijn paal gleed over haar ass pussy. Gewillig stak ze mijn harde cumgun in haar natte latina neukgrot. Heerlijk zonder cd erin en we deden 4 standjes. Dit keer wilde ze proberen om mij te neuken. Dat deed ze liever wel met condoom. Ze legde me uit dat ze geen neuker is. Toch voelde het even lekker en even later was het bot eruit. Toen neukte ik haar doggy en ze kwam klaar. Dat was wel even een ding want haar asspussy sloeg op slot. Ik gaf haar even een body2body massage toen ze op haar buik lag. Af en toe drukte ik mijn paal erin en kwam heerlijk klaar en tegelijkertijd tongen.

Voor die prijs en hoe mijn bezoek verloopt is zij super lekker. Ik zal met haar zeker lang genieten. Fantastisch dat ze af en toe ook neukt, maar ze is meer bottom. Mij voelt en ziet ze me vaker.

Cumgiver

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Gisteren avond liep ik door de Geleenstraat.
En claudia zag ik pas toen ik voor haar raam stond
Ze stapte spontaan door de vitrage en gaf een kom gebaar. Met haar prachtige lach opende ze de glazen deur. En we liepen naar haar kamer

Dit keer 70 euro afgerekend en na wassen zoende we elkaar. We pijpte elkaar en tussendoor likte ik haar asspussy. Voor ik het wist lag ik, ze klom op me en voelde mijn harde cumgun in haar vochtige Colombiaanse neukgrot glijden. Wat kreunde ze geil ervan. Tussendoor tongde we en daarna deden we nissio. Haar pik was zo hard. Ik ging naar voren. Dit keer pakte ze een condoom en zei dat ik niet gespoeld was. Geen punt ik heb haar pik een kwartier in me gevoeld. Ze is eigenlijk geen neuker maar dit keer bleef haar pik hard. Daarna switchen ik en neukte haar doggy en daarna liggend. Hmm heerlijk om haar zaadsalvo's te geven.

Aankleden en een praatje gedaan en ik begreep dat ze niet met iedereen bare doet. Ze werkt 2 dagen in de Geleenstraat en drie dagen heeft ze ander werk. Het was weer heerlijk met deze blonde latina.

CG

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste wandelbroeders,

Ik ben na mijn laatste post 2x geweest.
Gisteren keek ik eerst voetbal in de bar bij de Hunsestraat. Ff off-topic wat een fantastisch wk.

Na de wedstrijd zag ik ze. Ik ging er even later heen. Want Claudia is onweerstaanbaar en lekker. Ze heeft vaak een rood lak pak aan. Haar zwoele stem met Latijns Nederlands zo geil. Had in de bar aardig wat pilsjes gedronken maar eenmaal op bed stond de Cumgun op 12 uur. We hadden inmiddels veel getongd en wat pijpte ze de loop lekker hard. Ik had ze ook lekker gerimd. Ze kon zelf niet omhoog krijgen en weet altijd wel raad een trans die in de bottom modes zat.

Heerlijk aan der tieten gezogen en die voelen voor een trans heel natuurlijk aan. Ik had haar 2 standjes geneukt en ze reageerde heel geil; "lekkere pik", "je mag alles met doen", "spuit me maar lekker vol". Tot slot een snuif poppers genomen, haar heerlijke tieten, lekker stoten in liggend doggy positie, geil tongen. Dat na 20 minuten resulteerde in een heerlijk zaadsalvo's diep in haar Colombiaanse neukgrot.

Ben toch benieuwd of er meer liefhebbers geweest zijn.

Groetjes van Cumgiver

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Gisterenavond voor stappen in de Geleenstraat geweest. Tot mijn verassing zag ik een vamp in een bekend rode pakje lopen. En liep naar de raam. Het is claudia met lang zwart haar en een hele blije lag in een mooi rode latex jurk.

Meteen naar binnen gegaan, lekker tongen en richting de kamer gegaan. 50 euro gegeven wassen en het feest begon. Lekker getongd. Daarna elkaar pijpen en haar asspussy gerimd. Ze genoot van mijn harde cumgun. Hmmm lekkere pik zij. Stout klom ze op me en voor ik wist zakte geil op mijn cumgun. Daarna in 3 standjes werd mijn Cumgun heerlijk door haar warme latijnse neukgrot verwend. Ongeduldig smeekte ze spuit me vol schat. Het laatste standje kon ik haar natte neukgrot goed door rammen tieten mijn handen wild tongen. De zaadsalvo's volgde. Nog ff lekker lang doorsmeren en toen ie eruit ging kwam er aardig wat zaad uit.

ik heb haar tel nummer en mag voortaan bij haar thuis komen. Ga ik vaker doen dan Geleenstraat bezoeken

Cumgiver

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Update. Claudia gaf begin januari aan dat ze gestopt is om als sekswerker te werker. Ze doet enkel een klein feestje met vaste contact. We hadden nadien af en toe contact via de app en zal de 1e x zijn. Aanstaande woensdag wil ze een feestje met mij bij haar thuis. Eerst zien dat dit er van komt.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik had app contact met Claudia en had toch zin om met deze classy lady te genieten. Ze ontvangt bij haar thuis. Locatie is mooi, maar parkeren kan een uitdaging zijn.

Afgelopen woensdag avond was ik naar gegaan en de ontvangst is heerlijk. Ik mocht geven wat ik wil. Dus ik gaf haar 70 euro en dat dik half uur genieten met elkaar. In huis is ook haar partner aanwezig maar die had ik niet gezien. We hebben elkaar gepijpt. Haar pik was vermoeid en kwam enkel op 12 uur wanneer mijn cumgun haar Latijnse neukgrot aan her palen was. Zoals vanouds was de date zeer sensueel, waarin er veel getongzoend en gestreeld werd. Haar neukgrot was al door de klant al voorgesmeerd en regelmatig kreeg mij cumgun een schoonmaak beurt. Hmm zalig schat zei ze, ik wil je zaad ook in mijn pussy hebben. Na 5 standjes haar op de bui gelegd kont omhoog, cumgun blanco er in pluggen en geil fluisterde ik haar ga je zwanger maken. Dat gaf geile bevingen van haar Latijnse silicone neukvalei, waardoor mijn stotende cumgun een heerlijke kneedmassage kreeg. In de controlroom van mijn zaadmagazijn verscheen met grote letters "Ignition" en de zaadsalvo's volgde in de diepte van haar Latijnse neukgrot.

Ik begreep dat ze geen behoefte heeft aan nieuwe klanten en niet meet in de Geleenstraat zal zijn. Na de date hadden botergeile app contact. Haar fantasie buitenseks en mini gangbang kwam naar voren. Voor dat laatste hoeft er niets betaald te worden. Voorlopig zal ik het doen met geile dates bij haar thuis of een keer met haar naar de duinen rijden.

De topic kan open blijven mocht er een lid hier ook een uitverkorene zijn.

Cumgiver

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi beste leden,

Voordat ik iets over deze dame post, een voorwoord. Het was een tijd stil tussen ons qua contact. En dat had van haar kant een reden. Claudia was voor mij een sekswerker die destijds op een donderdag of een vrijdagavond in de Geleenstraat zit. Ze is eigenlijk gestopt met sekswerk, maar met een paar klanten doet ze her nog wel.

Gisteren hadden we een afspraak. Ze zag er goed uit veel relaxter en maakt goede ontwikkelingen met haar normale baan. Ik proef in het begin altijd lekkere wijn zonder een glas aan te raken. Zeg maar bij binnenkomst zoals altijd elkaar geil aankijken, een heftige tongpartij en elkaar heerlijk belasten. Die gun van me stond gelijk op 12 uur. Ze zei geregeld o wat heb ik die gemist. Haar zwoele vrouwelijke stem liet die domtoren van mij nog harder worden. Die zou bij bijvoorbeeld een explosie bij haar in de buurt niet aangetast zijn.

Op bed werd ik de gun lekker genilfisked en snel klom ze op me en begon de dekhengst -moi- te bereiden. Met die geile overknee boots. Ik werd benieuwd naar haar matras want het is niet de 1e keer. Die gedachte is kort want met een mooie latina die je berijd is er enkel plaats voor genot. Naast haar zwoele stem is haar uitstraling van een Thaise. Wat ze wilde gebeurde ook. Missio stand kussen eronder hmmm heerlijk on de cumgun in haar latina grot te schuiven zonder een jassie aan. Alsof je je eigen geliefde neukt zo heerlijk was het en dan lekker sensueel tongen. Met zo'n dame glijdt mijn tong over haar nek, oorlel en naar haar prachtige borsten. Het moment van zaad smeken kwam later toen ze doggie door mij gepakt en ze ging op der buik liggen. Alles speelde af in dezelfde slaapkamer met gordijn op. En o ja haar wens kwam in vervulling lekker der tieten in mijn handen liggend doggie stoten en tongen. Het woelde in mijn ballen en met een kosmisch krachtige schot spoot ik haar lekker vol en ik hoor ze nog ahhhh lekker schat saad in me.

Ik ben bevoorrecht dat ik met haar zo kan genieten voor een halfuur prijs van voor de corona tijd.

Hopelijk zijn hier nog enkele leden die met haar mogen genieten.

Cumgiver

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Hi Cumgiver.
Je mag je handen dicht knijpen, dat je haar prive mag ontmoeten.
Ben weleens bij haar geweest toen ze nog in de geleenstraat werkte.
helaas ben ik niet de gelukkige om haar prive te moeten, hoe graag ik dat ook wil

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi underkoffer,

Ik had het je gegund. En helemaal eens, ik koester zo'n contact zeker. Ik ga de komende tijd een stap terug doen met andere transen bezoeken en meer naar de vertrouwde bekende transen richten. Ze had weleens aangegeven dat ze door meerdere mannen aangepakt wilt worden. Wie weet kan ik daar iets mee doen. De locatie is altijd ding dat heb ik zelf niet. Maar mocht het zover komen dan zal ik aan je denken.

CG

Terug
Naar boven