Chantage

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
Als je dat soort standaard berichten krijgt, doe rapporteren als spam en blokkeren in je telefoon. Als meerdere personen dat doen krijgen mensen melding van possible spam en gaat de sms naar de spam folder. De folder die vol staat met uw pakketje bij dhl/postnl spam.

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Nu kreeg ik net sms is afgeleverd want die optie heb ik aan staan aflevering rapport, nu direct hem sms gestuurd wasr hij nou blijft en dat ik meer weet van hem dan hij van mij berichten werden netjes afgeleverd bij hem want je krijgt een bevestiging sms terug van afgeleverd, de 3e die ik verstuurde is nog niet afgeleverd dus nu heeft hij mij geblokkeerd, hahaha

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Reageer gewoon helemaal niet.
Je denkt toch niet dat je geen reactie krijgt omdat de persoon bang is?
Je krijgt geen reactie omdat ze al hebben wat ze willen!
Als je reageert of, zoals ze zelf ook hebben, bevestigd afgeleverd dan hebben ze een werkend nummer te pakken.
Een werkend nummer is meer waard.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Informatie is veel waard.
Een werkend (beantwoord) nummer is meer waard dan een random nummer.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Er worden hele pakketten telefoonnummers verhandeld. Vergelijk het met marketing door legale bedrijven. Een geverifieerd werkend telefoonnummer is meer waard dan een random nummer. Hoe meer persoonlijke informatie aan een nummer gekoppeld wordt, hoe hoger de waarde kan zijn. Gaat in dit geval niet direct op, er is met het telefoonnummer immers door de persoon zelf al contact gelegd. Werking reeds vastgesteld en daarom verbinden ze in de tekst het nummer ook aan kinky/sexjobs.
Reageren heeft geen enkele zin en doet ze weinig. Zoals zo vaak gezegd: gewoon negeren en verkwist je energie er niet aan.

Terug
Naar boven