Celina & Juliette - Assen ( opgepast )

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
De stoute schoenen maar eens aangetrokken..en deze 29 jarige meid willen bezoeken..ook haar paar keer aan de lijn gehad..
en voor niets naar Assen gereden.
15 minuten voor afspraak nog ff gebeld.. aangezien de tel een paar keer uit stond.
Daar kwam echter al een waarschuwingssignaal.. Je moest in de auto blijven zitten want ze wou
daar eerst ff wat afhandelen/kennismaken. Aangezien ik er bijna was..toch doorgereden en gebeld
ze zou er dan aankomen.. na 7 minuten was ze er nog niet.. En daarna nam ze niet op meer ( standaard fake signaal)
Er kwamen wel plots 3 mannen aangelopen.. of deze er mee te maken hebben.. weet ik echter niet zeker.. Toch maar weggereden voor de zekerheid.. want was al alert.(hield ook rekening mee de truc, in de auto betalen) . Niet dat ik echt bang was of zo (ik ben een sterke kerel;)
Weer wat geld uitgespaard;) Grote kans op fake lijkt me..

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Backupje en beerput tot er andere signalen komen

0687907590

Bijlagen

• IMG_3589.PNG
    IMG_3589.PNG
    2,3 MB · Weergaven: 388
  • IMG_3590.PNG
    IMG_3590.PNG
    1,1 MB · Weergaven: 380

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
En de rest

Bijlagen

• IMG_3591.PNG
    IMG_3591.PNG
    1,1 MB · Weergaven: 376
  • IMG_3592.PNG
    IMG_3592.PNG
    1,6 MB · Weergaven: 363
  • IMG_3593.PNG
    IMG_3593.PNG
    1.011,3 KB · Weergaven: 362
A

Anonymous

Guest
De rondtrekkende geef het geld aan mijn vriend, ga wachten bij nummer...zodat ik je eerst kan zien.., maak eerst het geld over op mijn bankrekening, mijn buurman wacht je eerst op etc, etc maffia wordt steeds creatiever blijkt wel en gaan nu waarschijnlijk vanwege de kleiner wordende markt van naievelingen noordelijker opereren.

Wordt tijd dat we eens een keer met een man of 6 op een date afkomen en dat ganse schorem van oplichters en bedreigers een pak rammel geven.

Terug
Naar boven