Bare Busty Sletje (vh Long haired slutje) (Bare GB) 3-8-18 (vh 17-5-'18, 10-05-'18) - Oosterhout

teddybeer66

Toogplakker
4 dec 2016
109
16
Oosterhout bi-babe, penotti-sex, sex-avondje, poedelnaakt is allemaal van dezelfde organisator en met dezelfde dame. Hij durft gerust €150 te vragen.

A

Anonymous

Guest
Dat blijft inderdaad maar adverteren. De stijl op zich al doet bij mij steeds allerlei alarmbellen afgaan. Of volstrekt amateuristisch en niet in staat het van de grond te tillen, of fake... Ook worden de foto's van de dame er met de tijd niet duidelijker op. Wil toch wel een goed beeld van wat ik dan te neuken krijg en wat dat dan zou kosten. Iemand al enige ervaring? Reacties hierboven bevestigen mijn eerdere gevoelens. Eisen stellen als foto sturen en wel doodleuk EUR 150 per man vragen, terwijl niet eens een fatsoenlijk beeld van de dame wordt getoond... Iemand wel een positieve ervaring? Of is dit iets voor de Beerput? Dan voorkomen we wellicht dat veel mannen hier tijd aan verliezen. Ik heb nog geen definitieve mening gevormd, alleen wel twijfels...

20X5

Snuffelaar
7 apr 2015
5
0
Betreffende jongedame is zeer zeker géén fake!
Zij laat zich enthousiast bare neuken en volspuiten! :p
Maar inderdaad is de communicatie (door haar vriend) wel wat sub-optimaal...

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Beetje overbodig maar wil het toch kwijt.

Ik kwam ze tegen op chat girl.
Ik denk toch proberen tegen beter weten in.

Lang over en weer gekletst. En merkte al dat ik aan het lijntje werd gehouden.

Ze vroeg €130 voor de gb en €150 voor 1 op 1.
Ik ben meer van een dame delen dus die beslissing was zo gemaakt.

Heb uiteindelijk 3 keer gevraagd om het adres want alles zou oké zijn en ik was welkom.
Puntje bij paaltje ( of juist niet) was ik fake en had ze mij al het adres gegevens.

Zeer vermoeiend.

Voormalig lid 5078

Toogplakker
28 feb 2017
52
52
Zeker wel echt in is in raamsdonksveer..busty is een mooie meid en in alle staten..de knakker die het organiseerd is een beetje vreemd en gefrustreert..prik daar doorheen is mijn advies en je zal iets geils meemaken..je gaat er heen voor haar en niet voor hem..hem zie je niet want is druk bezig op zn laptopje in de keuken..
Verslagje..toen ik was op een donderdag waren we met 3 kerels..busty kwam klokslag 21.00 binnen..klede zich om en kwam in een soort transparant jurkje binnen..stak een jointje op en kwam al kletsend in the mood..vies geil meisje..zeer verzorgd,mooi geil vol lichaam en een werkelijk heerlik strakke kut..het ijs werd gebroken met de 2 kerels die gepijpt werden en ik nam plaats bij haar billen..uitlikken die natte kut en ster ook niet vergeten..al snel begon de grootste paal haar te neuken en spoot haar vol..daar de 2de erop na dat ik ff met haar zaadkut had gespeeld..ook die hield het niet zo lang vol..tewijl hij haar neukte liet ik haar poppers snuiven en neukte geregeld haar keel met mij knetter harde gecockringde paal..na haar 2de lading waar haar zwaar gehavende kut voor mij..zo hoort een slet te zijn,volgespoten.de 2 kerels hielden haar benen wijd uit elkaar en ik ben losgegaan op haar zaadkut. Terwijl pijpte busty de 2 pikken verder leeg en en weer stijf..
Een top ervaring. Dus prik door zijn arrogantie heen..ben je er 1 keer geweest en gedraag je je normaal en fastoenlijk dan ben je zn maat en kan je niet meer stuk..

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ik volg Alexander wel, die gast is een wat vreemde vogel in zijn communicatie en dat is een understatement. Maar uiteindelijk daar 2x geweest en ja eens je er bent is het wel een vriendelijke man. Ontvangt in zijn appartementje en de dame is zeker niet zijn vriendin.

De eerste keer lang moeten wachten op haar, ze had een vaag verhaal over een omleiding maar was wel een geile avond, ook mede door de andere heren aanwezig.

De tweede keer waren ze op mij aan het wachten, dat vond ik ook wat gek, ga rustig aan de slag zou ik zeggen. Toen vond ik het wat minder, omdat 1 man persé anaal wou en zij had daar op dat moment geen zin in en dat heeft het denk ik wel wat verpest. Ze was toen die tweede keer iets minder in vorm, maar ik zie daar zoveel advertenties van dat ik ook uit vorm zou raken.

Hou het bij die 2x want ze adverteren me toch iets te vaak en het publiek leek me ook niet altijd te bestaan uit liefhebbers van gangbang.

Terug
Naar boven