Anna

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Dit speelde zich af eind november 2021. Wederom een dame die reageerde op mijn suikeroom adje.

Deze was wat ouder, 44 en ze dacht al dat ik haar te oud zou vinden. Nou nee hoor voor mij niet. :lol: Ik weer wat kik contact en geile verhaaltjes naar elkaar geschreven. Met het voorstel van haar kant we zouden elkaar de andere dag zien in een park bij haar in de buurt en bij een klik mocht ik mee naar der huis en zouden we seksen. Dit was een eerste keer dat ze dit deed vertelde ze. Ook over nzc maar ook dit was wederom een no go. Maar ze zag er leuk uit op de foto's en ach een keertje met condoom moet ook kunnen dacht ik.

Nou de klik was er. Nette leuke vrouw, zag er goed uit en was erg open. Maar goed ik mee naar haar huis en reed achter haar aan. Zij ging via de voordeur en ik moest achterom vanwege de buren dus zo gezegd zo gedaan.

Ik kwam binnen en het eerste wat ze zei was ik weet niet wat er plots met me is maar we gaan geen seks hebben :shock: :shock: :shock: :D Ze werd opeens best zenuwachtig. Vreemde man in haar huis. Nou ik vroeg of ik gelijk weg moest maar nee dat hoefde niet. We dronken wat en hebben zowat een uur gepraat. Maar geen seks dus maar ze wilde voor 2 weken later toch een date afspreken en dat ook gedaan.

Een dag later haar gevraagd hoe het met der ging maar ze was er nog ondersteboven van maar de date stond. 2 dagen hadden we weer even contact via KIK en toen kwam ik tot de conclusie dat we het niet moesten doen en daar was ze het wel mee eens.

Wat ze ervoor vertelde hoe ze gek is op seks, speeltjes en speelpakjes en ze toen ze nog getrouwd was al vreemd ging omdat haar man niet voldeed was een leuk vooruitzicht. maar ze vertelde vorig week nog dat ze er voor der zelf helemaal klaar mee is en hoopte dat ik een leuke dame zou tegen komen. Nou dat komt wel goed ;)

Groet,
LD :)

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Klinkt in elk geval integer van jouw kant en ook herkenbaar.
Had paar weken terug contact via tinder met een leuke dame in de buurt. Vrij snel 06 gekregen en intensief contact via whatsapp. Ze gaf aan dat ze net een relatie achter de rug had en nu niet alleen maar sex wilde hebben met iemand zonder relatie dus dacht helaas dat feest gaat dus niet door.
Maar we bleven elkaar toch ophitsen via de app en plots op een vrije dag stuurde ze een link van een daghotel waar we zouden kunnen afspreken.
Ze twijfelde nog maar ze was ook gewoon geil en had zin om te neuken. Alleen het moest dan daarna wel vaker en ze wilde zo ongeveer dagelijks app contact, af en toe wat drinken etc. Ik wist dat ik dat niet kon gaan bieden dus toen hebben we het afgeblazen.
Deze week kwam ze weer op de app... toch weer zin en misschien moesten we toch een keer uit gaan en daarna neuken...ik heb haar weer afgeslagen. Voel me er niet goed bij ook omdat ze een kwetsbare historie heeft.

Terug
Naar boven