Angela - Groningen

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Tsja..dit was een hele lastige om te beoordelen. https://www.kinky.nl/advertenties/9847552-angela#overview

Vandaag bij deze ( mooier dan op de foto's) Angela geweest. Precies aan kledingwensen voldaan en vriendelijke ontvangst.
Voor 1 uur 100 euro incl bare en tongzoenen. Ze zou versatile zijn.

Na een goed begin, begonnen op bed met tongzoenen, wat toch niet helemaal voelde en over gegaan naar wederzijds pijpen.
Alletwee hard geworden, bij deze hitte toch mooi stijf gekregen was ik op weg om mijn favoriete missio standje te gaan doen en haar daarbij lekker te zoenen. Ze wilde alleen Doggy, just not my favorit, Maar ok! Doggy duurde haar te lang omdat ik willy worst er niet binnen 2 pogingen inkreeg, draaide ze zich om. Ook klagen dat ik het warm had en zweette (bij 28 graden) was niet fijn. Al met al ging de date daarna bergafwaarts, wilde geen doggy en het pijpen daarna ging ook niet van hartelust. Met de vraag of ze mij wilde neuken deed ze iets van wat op een poging leek en al snel het spel wederom onderbrak met ''je bent meer bottom'', of waarom heb je het zo warm..''of ik weet niet wat ik moet doen''..het is vreemd dat ie niet gelijk doggy kan, iedereen is altijd geil bij mij''. De context van dit alles is dat je door haar (bewust of onbewust) steeds wordt afgeleid om je ding te doen in harmonie met haar samen te genieten. Na een half uur was het contact voorbij en ze probeerde zich minder subtiel en al meer duidelijk er van tussen te maken. Ik heb me aangekleed en ben gegaan, er kon geen woord meer vanaf, dus maar netjes have a nice day gezegd.

Al met al zou ik haar niet aanraden, ze blijft je na de eerste contactpoging lokken met geile filmpjes, en ze is ook echt mooi en slank, maar het constant worden afgeleid door haar, maakt de date minder en minder leuk. Daarom zou ik haar niet aanraden. Het kon er op het einde ook niet vanaf dat ik me zou klaartrekken, omdat dan weer de opmerking kwam ''ik kan je geen uur kussen''. Hoewel ik dat juist fijn vind als een dame even doorzet met zoenen.

Bijlagen

• Schermopname (103).png
    Schermopname (103).png
    657,3 KB · Weergaven: 116
  • Schermopname (104).png
    Schermopname (104).png
    460,1 KB · Weergaven: 113
  • Schermopname (105).png
    Schermopname (105).png
    451,5 KB · Weergaven: 111
Terug
Naar boven