Anay - Den Haag

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@Franklas Dan is de locatie in Utrecht geen beste locatie. Want niet iedereen zit daar op te wachten: afspraak met een sekswerker en als verrassing komt een extra man erbij. Seks met man is niet ieders zijn ding. Toch vind ik het super voor je, dat je wel genoten heeft. Die man kan ook een trafficant zijn soort regelaar van middelen en klanten. Ik vind dar ieder recht heeft, om op zijn eigen maatschappelijk verantwoorde manier te genieten.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@Gebruiker1234 ik hoop niet dat je wachtwoord Welkom!1234 is.
Je hebt een goede reactie gegeven aan iemand die het leuk vind om een topic te verkloten. En op deze forum zijn er genoeg van die leden. Supertof van je, dat je open bent, maar dat is niet nodig en zeker niet naar zo'n gesmolten zoetbeleg opmerking.

Bij onderwerpen in deze rubriek komen termen voor zoals bijvoorbeeld "vent met tieten" en wees nou eerlijk eigenlijk moet je wel lachen om de plaatsers hiervan. Of ze nu een achterstand hebben in hun algemene ontwikkeling of graag met goedkope beledigende grappen, de leukste zijn, dat moet je reet roetsen. Ik gebruik de term Cordon Sanitair dat is een mooie vergelijking, want dit verdiend niet eens de aandacht. Je mag het stoere toetsenbordtaal noemen, geen aandacht geven en rapporteren is de beste oplossing.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Die knul was er in Eindhoven ook wel eens beetje getinte gozer ik denk Dominican

Gewoon in het Spaans zeggen dat hij naar de huiskamer moet gaan en anders Google translate

Franklas

Snuffelaar
27 okt 2022
14
6
@ cumgiver, Anay vroeg of ik het leuk zou vinden als hij meedeed nadat ik vroeg om een cumshot van haar kant. Pas toen haalden hem erbij.
Anders is het inderdaad opdringerig en misplaatst. Nu kwam het mij goed uit 😉

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ja dat las ik ook..met wederzijdse toestemming. Wat betreft de vent met tieten opmerking: er zitten er veel bij die wel aan die omschrijving voldoen. Zie geregeld advertenties van shemales op kinky die ook als man adverteren. Je kan dan zeggen dat die het verpesten voor de rest maar de rest is ook zo begonnen. Er zijn erbij die er prachtig uitzien maar zolang ze niet volledig vrouw zijn blijven ze man. Sommigen worden na hun carriere weer man. Implantaten weg en haar weer kort. Dat is nou eenmaal zo. Voor de meesten is het nu eenmaal geld verdienen. Zeg maar 25-20 jaar geleden was er een hele invasie van shemales uit Ecuador die ook uit diezelfde hoek kwamen. Via een mannetje daar die dat regelde. Waren homo's en die hadden daar een probleem wat ook mee speelde. Maar ze kregen wel mee dat ze beter shemale konden worden omdat dat goed verdiende. Maakt allemaal niet uit maar het is de realiteit.

Terug
Naar boven