Anastasia (vh Naty) - Den Haag (vh Rotterdam)

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Bij deze dame geweest en bare afgesproken. Op het moment supreme toch een condoom tevoorschijn halen en zeggen dat ze "prefers to use condom"
Ik had haar denk ik wel over kunnen halen om het rubber achterwege te laten maar mijn humeur was door die actie zo verpest dat ik er meteen een einde aan breide. Ze ontving me in een hotel in Rotterdam centrum en gebruikt meerdere accounts, want ze bleek bij nader onderzoek Anastasia te zijn. Er lagen 3 telefoons dus ze zal nog een account hebben.

Naty Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl

Anastasia Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Cheers SS_Trunks

So then Anastasia has 5 profiles :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Saved me from trying and funny each those profiles i recognize from few years ago

Ironic i think i fucked Anastasia and Catalina years ago :roll: :roll: :roll: :roll:

Baley :cool: :cool: :cool:

spuitertje

Snuffelaar
19 jun 2022
1
0
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5193679-anastasia
Veel beloven weinig geven doet een gek in vrede leven

Netjes gevraagd per WhatsApp en daarna in persoon of nzc bij de prijs inbegrepen zat...ja alles zit erbij in...

Ze was allervriendelijkst en ziet best leuk uit. Ze had iets van kauwgom gegeten waardoor pijpen brandde aan mijn pik

Toen het tijd was voor neuken Kwam het condoom tevoorschijn en was nzc mogelijk voor 150 extra

Ik ga niet alles opschrijven....maar ik heb het leuker gehad Dan zij

Let op we zijn tenminste drie dames van deze clan.....in het strijkijzer, in een hotel bij HS en in de wagenstraat je kunt daar hetzelfde verwachten, zeker weten

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Anastasia 02.JPG
    Anastasia 02.JPG
    64,8 KB · Weergaven: 872
  • Anastasia 01.JPG
    Anastasia 01.JPG
    87,7 KB · Weergaven: 865

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Net als deze dame zitten er in Den Haag meerdere meiden die bij de Privé ontvangst alleen Vluggertje € 80 hebben staan. Bij mij gingen gelijk op de één of andere manier de alarmbellen af en vertrouw dat voor geen meter. Iets zei mij al dat er iets niet klopt bij deze meiden met alleen die prijs. Daarom heb ik die meiden die alleen Vluggertje € 80 hebben staan ook niet gemeld hier op het forum.

Ben wel benieuwd wat je gedaan hebt @spuitertje omdat je zegt dat jij het leuker had dan Anastasia.

Terug
Naar boven