Ja zal ook maar eens wat schrijven. Ben er zaterdag ook naartoe gereden. 3uur heen (file op Antwerpse ring) en twee uur terug.
Eenmaal aangekomen, idd en wat verloederd huis. Stond in de zijstraat geparkeerd, waar de buur aan de overkant mij door zijn keukenraam mooi kon zien. Aan de overkant idd een café/resto waar ze je zitten te bekijken en daarnaast een huis met de camera bijna letterlijk op jou gericht.
Tot daar, ik ben single en hoef geen verantwoording af te leggen.
Nu de afspraak, ik had meermaals mijn locatie gestuurd en gezegd dat ik stipt om 16u daan ging zijn. Yes baby, ok baby. Ik kom aan om 16u, stuur een bericht naar haar/planner, zegt ze "can you wait 10 min".
Kzeg lap! Er is iemand voor mij. Daar paar keer te voet gepasseerd en stond fiets voor de deur.. lang verhaal kort ik heb de deur de hele tijd in het oog gehad. Niemand binnen of buiten, maar madam heeft mij wel 50 minuten laten wachten, tot ik schreef dat ik ging vertrekken. "Wait baby, come to door in 2 min."
Uiteindelijk geweest, deur open en daar stond ze. 120 betaald voor vluggertje, gelukkig want na 7 min. was ik al klaargekomen.
Gezicht: niet slecht, maar ook niet super
Borsten: die zijn groot, zacht en prachtig
Lichaam: mooi slank maar niet petit
Kutje: was zeer strak, zelfs met mijn kleine lul.
Pijpen: was ok, maar geen natuurwonder
Communicatie: kan mij niet schelen, ik kom om te neuken
Afscheid: een vriendelijk kus op de wang kon er niet vanaf
Wel alles intiem gedoneerd, van condoom was er nooit sprake.
Zoals ander lid reeds aangaf zat ze met een spons in haar kut die wel wat schuurde. Ze trok ook de volle 7 min. gekke bekken dat het pijn deed.
Ga ik terug? Nee, daarvoor ken ik er wel wat beter en dichter.
Plus ze liet me 50 min. wachten gewoon omdat ze effe te leeg was om te neuken!