Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
2019 - hoe vaak dit jaar een meid zonder volgespoten?
In de categorie betaalde sex heb ik dit jaar 10 verschillende meiden gehad waarvan 9 met interne donatie. Leeftijd 18-28.
7 hiervan waren eendagsvliegen, 2 paar keer en eentje tussen februari en september iets van 20 dates mee gehad.
Heel veel Tinder matches gedaan. Veel dates dus gedaan, maar na een tijdje geen zin meer in heel het formele gebeuren van daten...
Dus gewoon vlakaf beginnen vragen naar seks... en veel dames stemden in. Direct bij hen thuis afspreken zonder gezever en gedoe.
De meeste wel zonder rubbertje kunnen pakken. Toch ook redelijk wat waar het begon met rubber om dan uiteindelijk zonder te eindigen. Zalig dat!
Een van de meest memorabele dates was met dame die de voordeur open liet voor mij. Ik kwam binnen en mocht haar direct neuken en volspuiten. Daarna gewoon vertrokken zonder veel woorden. Was genieten!
Bijzonder veel vrouwen die niet aan de pil zitten. Gelukkig kick ik hier hard op
Bij de dames die de kalender methode gebruiken toch het risico gepakt en ze volgespoten. Te zalig dat.
Is volledige overgave van de vrouw aan mij.
1 dame zwanger gemaakt. Dame zelf kickte enorm op risky seks zonder anticonceptie.
Had om voorhand wel met haar besproken wat we gingen doen moest het verkeerd lopen. Ze heeft voor abortus gekozen, zoals besproken.
Daarnaast klus ik nog altijd bij via mijn aparte Tinder account voor sperma donorschap.
Toch nog altijd veel vrouwen die een kindje willen, maar niet via het ziekenhuis willen gaan.
Veel leuke dates gehad met potentiele mama's die een testritje al willen.
2 bevruchtingen gedaan, waarvan 1 miskraam (dame had hormonen imbalans problemen)
En voor er mensen komen klagen en zagen over de risico's: het is een keuze tussen 2 volwassen mensen... en ik help er echt dames mee.
Daarnaast ook redelijk wat dames van plezier.
Via hier wel wat toffe raamdames leren kennen. En zelf ook het lef gehad om het aan veel dames te vragen.
Toch wel redelijk wat die er voor open staan.
Dit jaar ook voor het eerst straat dames gedaan in het Brusselse. Ook zalige beleving. Zij gaan echt ver, doen heel veel voor weinig geld. Zelden rubbertje te bespeuren!
Maar ik denk dat ik afgelopen jaar het meeste dames gepakt heb op bare creampie gangbangs.
Is echt mijn favoriete hobby dat
Redelijk wat malen de spermagames bezocht. Leuke gangbangs in Chadim, Koleblomme, etc etc.
Enorme fan van al de zaadsletten die dat doen! Ze doen het overduidelijk ook voor hun plezier!
Hopelijk doen we het volgend jaar nog beter!
Ik zou eigenlijk eens moeten uitrekenen hoeveel mijn avontuurtjes me gekost hebben... maar het was het me sowieso waard!
Niets geeft zo veel voldoening als sperma in een kutje te spuiten!
2019 was mijn beste jaar ooit. 106 verschillende kutjes bare volgespoten. Ja dit kost mij weer een auto, maar dat 5 tal die eigenlijk niet bare wouden gaan, en dit in het heetst van de strijd toch deden, die zijn goud waard. 2020 zal een stuk rustiger worden vrees ik.......
Ik haal de één keer per week niet maar de 2 keer per maand gemakkelijk. Dan nog 1 á 2 keer per maand mc.
In Amsterdam is betaalbaar nzc niet zo dik bezaaid en ik heb geen zin om steeds naar dezelfde dame te gaan.
Het is wel redelijk verdeeld tussen raamdames, club neuken en privé ontvangst.
Als mijn geheugen me niet in de steek laat altijd met interne donatie en 70%/30% vaginaal/anaal.
Altijd betaald, ik zou wel onbetaald willen maar mijn thuis situatie laat dat niet toe.